martes, 19 de mayo de 2015

EDUCACIÓ, EL MOVIMENT I JO 2.0

Una de les últimes activitats que hem realitzat a classe consistia en tornar a realitzar el dibuix que realitzarem el primer dia de classe sobre el que significava per a nosaltres"L' EDUCACIÓ, EL MOVIMENT I JO" ja que probablement el dibuix anava a canviar i anava a ser significat del que hem aprés. 


En el següent collage podeu vore els dos dibuixos, crec que és obví, però el primer dibuix que vaig fer és el de dalt, i el següent el de baix, amb 3 mesos de diferencia . 



Així doncs crec que he aprés en aquestos tres mesos, la escena continua sent la mateixa, continue sent jo el que juga a fútbol, però en el primer dibuix simplement vaig                 representar-me a la meua "bola" i una "bola" que cadascú tenía com a educativa.                  
Però el segon dibuix crec que és ben diferent, he decidit plasmar la meua progressió per el que concevia com a educació, moviment i jo. En primer cas continue jugant a fútbol a la meua martxa, en segon cas sóc jo el que "educa" als demés, degut a que jo tinc les habilitats, però el tercer cas es ben diferent, tots treballem per fer més educatiu el moviment, el entrenador pregunta com poder millorar i els jugadors responen, a la vegada els dos escolten i per últim es canvien els rols, seràn els jugadors els que pregunten esperant la resposta del entrenador, una nova concepció que tinc i en aquest moment crec que es la adequada sobre "L'EDUCACIÓ DEL MOVIMENT"

















No hay comentarios:

Publicar un comentario